Fri frakt vid 499:- / Snabb leverans / Klimatsmart frakt

Vanliga frågor Outdoor Sweden



Hur kan jag betala i butiken?

Du kan betala säkert i butiken med kort, faktura eller Swish.


Hur lång är leveranstiden?

Våra leveranstider är 1-3 arbetsdagar. Vi skickar paket varje dag. OBS! Vid högsäsong och specialerbjudanden kan leveranstiderna vara längre.


Kan jag lägga till/ta bort produkter från min beställning?

Du kan lägga till eller ta bort produkter från din beställning så länge vi inte hunnit skicka ditt paket än.


För snabbast handläggning ring oss på 073-618 96 34


Var är min beställning?

När din beställning skickas får du ett bekräftelsemail och du kan då följa din leverans via appen Mina paket.


Du hittar den där appar finns! 


Där får du uppdaterad information om var din beställning befinner sig. Kom ihåg att registrera både telefonnummer och e-postadress i appen.


Kan jag beställa utanför Sverige?

Det går bra att beställa paket till Finland & Danmark.


Hur Ekologiska är era produkter?

Alla våra råvaror, som kan vara ekologiska, är ECOCERT / COSMOS-Certifierade och håller högsta kvalitét. Vi ställer höga krav på vårt innehåll och det har varit viktigt för oss ifrån start, då jag, Sofie Alm, har väldigt känslig hud- & hårbotten.


Funkar Outdoor Schampot med balsammetoden?

Ja, den funkar utmärkt för detta ändamål! Både vårt schampo & balsam är no poo - metoden / balsammetoden, så du kan känna dig helt trygg!


Funkar Outdoor Schampot för mig som är känslig för dofter?

Ja, den funkar utmärkt för detta ändamål! Både vårt schampo & balsam är helt doftfria och passar den som inte tål dofter, och även för den med känslig hud- och hårbotten!